lauantai 20. joulukuuta 2014

Hyvän joulun toivotus blogin lukijoille!



Ihanaa, vihdoinkin alkaa joululoma! Ei ainaista stressiä kouluasioista ja VAPAATA, VAPAATA, VAPAATA! Aion joululomalla tehdä keppihevosia ja niiden varusteita, mutta en ota siitäkään mitään paineita (jos vain on Jennylle mahdollista) maanantaita lukuun ottamatta. Silloin pidän keppihevospäivän ja kokeilen, halkeaako pääni, jos ajattelen vain 100 %:sesti keppihevosia. Teen siitä jossain vaiheessa tutkielman blogiini.


Kuten varmaan te, jotka olette ensimmäisen artikkelin blogistani lukeneet, muistattekin, että olen siis yksi Villaharjojen uusista toimittajista. Nyt kun ensimmäinen numero, jossa on minun käsialaani, on ilmestynyt, olen ihan fiiliksissä! Numero löytyy tästä linkistä. Tähän numeroon olen tehnyt aika paljon. Paras joululahja -novelli sekä Kulissien takana ovat minun kirjoittamiani.


Kulissien takana -juttusarjan osan tein tällä kertaa ystävästäni Joliesta. Joliesta puheen ollen, täytyy kiittää häntä blogini uudesta ulkoasusta ja bannerista. Hän teki ne eilen käden käänteessä minun katsellessani vieressä silmät pyöreinä.



Lisäksi yhdeltä sivulta löytyy minun ottamani kuva, jossa ystäväni Kitty ajaa entisellä shettistammallani Pullalla.












Ja taas Kittystä puheen ollen, hän voitti muuten Villaharjojen pika-arvonnan. Pitikin möläyttää hänelle siitä arvonnasta viimeisen osallistumispäivän iltana... Nyt harmittaa. Ei, vaan olen iloinen hänen puolestaan. Ei se voitto olisi kuitenkaan kilahtanut minun kohdalleni, olen niin huono-onninen.


Panda ja Paladin osallistuivat IST:n joulukalenterin virallisiin näyttelyihin. Luokkien voittajat saivat ihanat Sailan tekemät ruusukkeet. No, minun tuurillanihan molemmat hevoset tulivat 2. sijalle.

Mutta hällä väliä, nyt alkaa joululoma, enkä jaksa välittää muusta kuin rentoutumisesta.

Paitsi ai niin, muistuttaisin vielä kysymyspostauksesta. Minulle ei ole tullut vielä yhtään kysymystä, joten aktivoitukaahan laittamaan! Ei ole olemassa huonoja kysymyksiä.

7 kommenttia:

  1. Kysmys postausta varten :)
    Harrastatko ratsatusta? Onko sinulla omaa / hoito hevosta? Millaista on olla villaharjojen toimittaja? Kauanko olet harrastanut keppareita?' omistatko lemmikkejä ja minkä nimisiä? Laita kuva jostain tekemästäs hepadsta.

    Sulla on kivan näköinen blogi ja kirjotat tosi siististi. :) Hyvää joulua sinullekkin!


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisäilen nämäkin kysymyspostaukseen, kiitos kovasti! Ulkoasu on ystäväni Jolien tekemä, siitä saamme kiittää yksinomaan häntä, mutta kiva kuitenkin, että pidät blogistani. Kiitos, ja erityismukavaa joulua myös sinulle!

      Poista
  2. Mistä hevosrodusta pidät eniten?

    VastaaPoista
  3. Pidätkö enemmän este- vai lännenratsastuksesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmat tulevat kysymyspostaukseen, kiitos kovasti!

      Poista
  4. Oletko koskaan ajatellut, että voisit myydä Paladinin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisään tämänkin kysymyspostaukseen, kiitos!

      Poista