torstai 6. elokuuta 2015

Myyntiheppoja





Ajatella, että minun ja Jolien kilpailut ovat jo huomenna! Olen stressannut aivan tajuttomasti kilpailuita erinäisten hankaluuksien johdosta. Onneksi pian ollaan voiton puolella ja pahimmat ongelmat on voitettu!

Kisajärjestelyjen ohessa olen saanut muutaman myyntihepan tehtyä minun myyntipöytääni varten. Mustan shetlanninponin, arabimaisen ruunikon sekä ruunikon pikkuponin. Yllä olleet kuvat eivät ole olosuhteiden johdosta parhaimpia mahdollisia, mutta tässä kuitenkin vilaus siitä, mitä perjantaina on luvassa. Otan varmaan jälleen kerran papurikon mukaan täyttämättömänä. On muuten mielenkiintoista, että aluksi kyseisestä myyntihepasta tuli paljon kyselyitä ja nyt ei enää ollenkaan! Mikä tähän mahtaa olla syynä?


Kisoissa nähdään!

11 kommenttia:

  1. En pääse kisoihin mutta ihania heppoja! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi kun et päässyt! Kiitos, ja kiva kun pidät, vaikka kuvat eivät olekaan parhaita mahdollisia!

      Poista
    2. Toivottavasti kisat meni hyvin!

      Poista
  2. Hihii, olisin papurikon ostanut mutta sain Iisan tallilta tilaripaikan ja ponini valmistuu aivan näinä hetkinä, arvion mukaan ainakin... :D En raaski enempää käyttää rahojani, yritän olla ostamatta syksyllä mitään... Ja tiedätkös ketään, joilla olisi russ-poneja, jotka olisi mahdollista saada tulevan ponini vanhemmiksi? Sivujahan miulla ei ole eikä tule ja se on aina ollut pienoinen ongelma...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea tilaripaikan saannista! Maikkenilla ainakin on Svante: http://www.rarankeprut.suntuubi.com/?cat=62
      Sivujen luominen olisi kyllä aivan ehdotonta, jos haluaa hevoselleen vanhemmat!

      Poista
    2. En ole sama ano joka kirjoitti edellisen kommentin, mutta miten sivut voi luoda?

      Poista
    3. Taisin luoda ensimmäiselle tallilleni sivut WordPressillä, mutta sen jälkeen en blogin lisäksi ole pitänyt muita nettisivuja, joten en varmaankaan valitettavasti osaa auttaa. Hevosen sivut voi hyvin luoda myös blogiin, niin kuin minä olen tehnyt.

      Poista
  3. Moi Jenny! Olen uusi sivusi seuraaja. :D Olen aloittamassa keppariharrastusta, mutta en osaa tehdä kepparia tai varusteita. Tiedätkö sivua millä niitä opetetaan tekemään? Olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole tullut vastaan.
    P.S. ihania heppoja ja onnea kisaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa keppihevospiireihin ja onnea harrastuksen aloitukseen! Suosittelen katsomaan ainakin tämän: http://huvikumpuranch.blogspot.fi/p/ohjeet.html Varusteiden tekoon löytyy ohjeita myös Keppihevosten varusteet -kirjasta. Aina kannattaa olla luova ja katsoa mallia oikeilta hevosilta!

      Kiva kun pidät hepoista, kiitos! Kilpailut menivät ihan hyvin, niistä lisää myöhemmin.

      Poista
  4. Hmm, Voitko tehdä postauksen missä esittelet kaikkien hevostesi varusteet?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ehdotuksesta! Tällaista postausta olen suunnitellut yli puoli vuotta, mutta siitä ei kerta kaikkiaan tule mitään, sillä olen aivan liian laiska raahaamaan viittä hevosta varusteineen ulos ja kuvaamaan varusteita. Yritän joskus toteuttaa!

      Poista