keskiviikko 12. elokuuta 2015

Myyntiin tiedoton rautias






Minun ja Jolien kisat menivät aivan hyvin. Niistä tulee postausta myöhemmin, kun saan kaikki kuvat seulottua ja oman mieleni rauhoitettua kisamyllerryksen jäljiltä. Sen verran kuitenkin mainittakoon, että sain kaikki myyntihevoset, papurikon mukaan lukien, myytyä. Olen kuitenkin ommellut uutta myyntiheppaa, joka on mahdollista ostaa netin kautta. Hevosen myynti-ilmoitus löytyy täältä. Kuvia olisi voinut olla reilumminkin, mutta tuurillani kameran akku tietysti loppui kesken kuvauksen ja olen arvatenkin liian laiska ottamaan tulevaisuudessa lisää kuvia. Ensialkuun pyytäisin hevosesta postikuluineen 35 €, mutta katsotaan nyt, meneekö kaupaksi. 

8 kommenttia:

  1. Joko postaus kisoista pian tulee??? Onko koulu alkanut hyvin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä rajaillut kuvat, mutta koulu ja ratsastus ovat vieneet paljon aikaa, jonka takia en kerta kaikkiaan ole ehtinyt tai jaksanut kirjoittaa postausta. En ole päässyt vielä yhteistyöhön puhelimeni kanssa, joten tuttu bussissa kirjoittelukaan ei oikein onnistu. Koulu on alkanut hyvin, joskin minulle on tullut aika paljon läksyä. Kun olen vielä viikonloput ja yleensä jonkin verran myös arkena tallilla, on kyllä erittäin kiireistä!

      Poista
  2. Moi! Olen antanut sinun blogillesi Liebster Awardsin :). Lisätietoja saat blogistani www.haaveissahevonen.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. oi toi kepari on mulla se on niin ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että olet tykännyt!

      Poista
    2. Kiva kuulla, että olet tykännyt!

      Poista
    3. Kiva kuulla, että olet tykännyt!

      Poista