maanantai 28. syyskuuta 2015

Kuulumisia, kaksi myyntihevosta ja pieni kurkistus kesäkilpailuihin

Blogini on ollut viime aikoina erittäin hiljainen. Syynä on ollut pitkälti kiire, kun koulu on taas vaatinut paljon aikaa. Viikonloppuisin olen yleensä tallilla ja jos vapaahetkiä on jäänyt, olen ollut niin väsynyt, että olen mielummin tehnyt jotain muuta kuin panostanut tähän harrastukseen. Vaikka keppihevoset ovatkin minulle rakas harrastus, tuntuu, ettei sitäkään vain voi väkisin tehdä, jos on liian väsynyt. IRL-puolella olen kyllä käynyt muutamia kertoja ratsastamassa kavereiden kanssa, mutta blogin kirjoittaminen on tuntunut turhalta, kun en ole oikeassakaan elämässä tehnyt juuri mitään mainittavaa. En juuri koskaan ehdi koneen ääreen. Ennen olen kirjoitellut puhelimellani, mutta kesätauon ja päivitysten jälkeen se tuntuu erittäin vaikealta ja poistankin vahingossa aina saman verran tekstiä kuin mitä ehdin kirjoittaa tai tulen lisänneeksi vääriä kuvia tai kirjoittaneeksi väärin.

Hevosten tekopuolella olen sentään saanut jotain aikaiseksi! Projekti oli hieman isotöisempi, varsinkin, kun en ole ennen tehnyt yhtään upotettua laikkua tai merkkiä, mutta suhteellisen hyvin siitäkin selvittiin. Tein hevosen käyttäen inspiraationlähteenä tätä, tätä, tätä ja tätä kuvaa. Jälleen kerran olisin halukas myymään hevosen. Hintaa laitan tällä kertaa vain vaivaiset 30 €, joka sisältää postikulut. Työtunteja olen tähän kuluttanut aivan tajuttomasti, mutta keppihevosten teko kannattaa ilmeisesti aloittaa halvemmalla, kun tätä nykyä ainakin minun näkemäni mukaan netin kautta on niin hankala myydä hevosia. Hevosen myynti-ilmoitus löytyy täältä. Jos kiinnostus heräsi, voi sinne jättää tarjouksen.










Viimeksi tekemäni rautias ei ole vielä mennyt kaupaksi. Olisin valmis myymään hevosen reilulla alennuksella, sillä nyt paria kuukautta myöhemmin se ei näytä minun silmissäni lainkaan niin hyvältä kuin aluksi. Tuttu tunne varmasti jokaiselle keppihevosia tehneelle. Tällä hetkellä olisi valmis myymään hevosen hintaan 15 €, joka sisältäisi myös postikulut, jos nyt saisin materiaalikulut kustannettua. Myös tämän hevosen myynti-ilmoitus löytyy täältä, jonne siis myös tarjoukset.



Minun ja Jolien kesäkilpailut menivät todella hyvin. Kisapäivänä oli kiva sää ja kisoissa oli erittäin mukava tunnelma, kiitos siitä kaikille paikalla olleille! Päivä oli rankka ja kiireinen, mutta erittäin mukava näin järjestäjän näkökulmasta. Kisoista ei tällä kertaa tulekaan erillistä postausta, sillä kuvia ei ole yhtä paljon kuin viimeksi. Lisäksi on todella vaikea kertoa kisapäivästä järjestäjän näkökulmasta, sillä päivä on lähinnä edes takaisin ryntäilyä ja kisapäivän jälkeen on niin poikki, ettei muista enää juuri mitään. Laitetaan nyt tähän kuitenkin parit pappani ottamat kuvat. Suuri kiitos hänelle!








Skatholm lainasi Crismaa yhteen esteluokkaan.




Saila ratsasti Herkulla Herbertti GP:n voittoon! Itse menin ponilla Intermediaten, josta tuli sijoitus 5 / 6. Hyvin siihen nähden, että poni on noin HeC-B -tasoinen. Herkulla meneminen oli hätäratkaisu, kun onnistuin juuri ennen kisoja hajottamaan Paladinin kepinkiinnityksen.

Haluaisin vielä kerran kiittää kaikkia kisoissa olleita mahtavasta päivästä, buffetin pitäjiä suussa sulavista mokkapaloista sekä ahkeria avustajia Sailaa ja Mariaa siitä, että pysyimme aikataulussa ja saimme kaiken hoidettua. Suurkiitos kuuluu tietysti myös toiselle järjestäjälle Jolielle, joka näki kanssani aivan mielettömän vaivan järjestelyissä!

Sain tosiaan kaikki mukaan ottamani myyntihevoset kisoissa myytyä. Keille hevoset mahtoivat mennä?


7 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Noi teidän esteet on vaan niin kertakaikkisen hienoja, ei voi kun ihailla. Pitäis mennä ostamaan aurauskeppejä puomeiks kun yks puomi otti ja katkes eilisessä treenissä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kun pidät! Itse en olekaan koskaan kokeillut aurauskeppejä, vaan olen käyttänyt muoviputken pätkiä. Sinullapa on kovat treenit!

      Poista
  2. Muistakko millon merkitä sen Paladinin suku hommaa mun Spockin?:D tai meinaan et ookko unohtanu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun piti ottaa hevosten sivut syyslomaprojektiksi, mutta kuinkas kävikään... Muokkailen tuon tiedon Paladinin sivuille tällä viikolla.

      Poista