torstai 4. helmikuuta 2016

Päistärikkö poni








Päätin pitkästä aikaa kokeilla hepan tekoa. Kyseessä on siis myyntiponi, jonka myynti- ilmoitus löytyy täältä. Tarjouksia voi taas esittää tuttuun tapaan kommentoimalla blogini myyntisivulle.

Omasta mielestäni ponista tuli ihan söpö, vaikka kuvat eivät tällä kertaa ole ihan parhaimmasta päästä. En ole ennen tällä uudemmalla kameralla kuvannut talviolosuhteissa, joten se annettakoon minulle anteeksi. Tarvittaessa käyn ottamassa uudet kuvat, sillä harjoittelemallahan oppii!

Taas on kuukausi vierähtänyt älyttömän nopeasti! En nyt tällä kertaa ehdi kirjoitella tämän pidempää postausta, mutta minun pitäisi kai tehdä laaajempi kuulumispostaus jossain vaiheessa. Myös ratsastelukuvat pitkästä aikaa voisivat hieman elävöittää tätä blogia, jos vihdoinkin saisin jonkun kuvaamaan. Onko teillä lukijoilla jotain postaustoiveita?


4 kommenttia:

  1. Ratsastuskuvat on aina kivoja :) Ja sitte Sm- kisojen jälkeen niistä postaus jos oot sinne menossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ratsastuskuvat ovat varmaan niitä, joita kaivataan eniten. SM-kisat jäävät tältä vuodelta väliin. Koulumestaruuskarsintoihin osallistuminen ei olisi onnistunut juuri tällä hetkellä, sillä olen ihan talviterässä. Muut ratsastusluokat eivät oikein sovellu minulle enkä halua osallistua ainoastaan näyttelyihin. Minulla on tuona päivänä myös ratsastus oikeilla hevosilla, joten osallistun sitten ensi vuonna.

      Poista
  2. Tee jonkinlainen esittely, unelmatalli-postaus, tulevaisuuden suunnitelmia jne.

    VastaaPoista